Aslında çok resmiymişiz. Yinede ikimizde biliyomuşuz, birbirimizden hoşlanıyomuşuz. Yine birgün buluşmuşuz. Gözlerimizin konuştuunu sözlerimiz inkardaymış. Ellerimiz kavuşmamış henüz. Kapılarda bana yol verirken belime dokunurmuş eli. Pırpırlardaymış kalbim. Huzurluymuşum yanında. Gün boyu gezmişiz. Minik bi aşka hamileymişim, biliyormuşum. Nefes alıyormuş içimde ciğerlerimden ayrı. Yorgunluk bahanemmiş. Geceye sığınmış, başımı omzuna yaslamışım. Heyecanımızı hissetmişim. Aynı ritmdeymiş kalplerimiz. O gece aşık olmuşuz. Günler günleri kovalamış. Artık elimi tuttuğunda irkilmiyormuşum. Aklım ellerimizde kalmıyormuş. Çünkü 'biz' olmuşuz. Çok sevmişiz. Çılgınmışız. Her güne bi hikaye sığdırmışız. Aylar ayları kovalamış. Sevgi acıtır, sevgi yıpratır. Bizi de yıpratmaya başlamış. Direnmişiz. Tükenmemek istemişiz. Barışmalarımızdan emin, ayrılıklar yaşamışız.. Ama bu onlardan biri değilmiş. Yüzyüzeymişiz. Herşeyi konuşmalıymışız. Gücümüz yokmuş. Tartışmışız. Alevlendirmişiz. Alevlenmişiz. Terketmek için kalkmışım. Peşimden gelmiş. Nefret etmişim bizi de buna sürüklediği için. Diğerleri gibiymişiz. Ne olucaanı bildiğimiz bir senaryodaymışız. Bağırmışım. Yoluma dönmüşüm. Buğuluymuş yolum. Tutamamışım kendimi. Tutamamış kendini. Tutmuş kolumdan. Aşığım sana aptal demiş. Aptal olmayı en sevdiğim yerdeymişim. Son kötü sözüymüş. Dudaklarımız ait oldukları yerdeymiş artık..


Sallamışım hepsini. Ama güzel hikayeymiş..

10 İz bırakanlar:

NESO dedi ki...

yine güzel bir hikaye olmuş kuzucum ellerine sağlık yüreğine şenlik.

MeTaLBeBeK dedi ki...

offff naptın sen yaa :/

Ben de ekleme yapim bari, bende öyleymişim sonra böyle olmuşum...

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

hikayede kalmasa keşke bu güzellikler :)

Wilwarin dedi ki...

Teşekkürler Neso'm :)

Metal bebek :S Üzgünüm ama bak şanslısın sen. Bizler için sadece bi hikaye :)

Pinkzorro :) Bu beklentilerimiz yüzünden karşımıza çıkanları hep aradığımız kişi sanıyoruz ya zaten :) Keşke hiç hikayelerimiz olmasa :)

PufidooT dedi ki...

Bu hikaye uydurma değil mi neyse ben bir şey demiyorum yaşadıklarımdan bir parça hemde bugünden her şeyin bir anlamı var mı? Bilmiyorum ama sanırım az çok bazı şeyler bazen tutabiliyor.

Wilwarin dedi ki...

Çok karmaşık bi yorum olmuş bu Pufi :)
Yüzeysel bi hikaye bu, pek çok insanın başına gelmiş olabilir. Ama ben uydurdum gerçekten :)

PufidooT dedi ki...

Karışık bir ruh haliyle olduğundan olabilir wilwarin... Ama gene de güzel bir hikaye...

Wilwarin dedi ki...

:)
Teşekkürler.

losstime dedi ki...

biraz geç bulup okdum ama orda kaldım. budur işte..ellerine sağlık

Wilwarin dedi ki...

Teşekkür ederim loss :)