18 Mayıs 2010 Salı

Broken

Annem bana küçükken demişti ki; 'Birini ne kadar seviyorsan O da seni aynı şekilde seviyordur' Asla istisnası yoktu sanki bunun. Sadece sevme derecesi deil şeklide birebir aynı olmak zorundaydı sanki. Sanki annem o anlık fikrini deil de bi kanunu söylemişti bana.

Çok küçüktüm ama ben bu lafı öyle dooru öyle dooru bildim ki, hayatıma kazıdım. Başkalarına bile hep söyledim. Asla unutmadım. Çünkü o benim annemdi ve bilirdim asla yanılmazdı söylediklerinde.

O kadar çok kırıldım ki bu düşünceyi içimden atamadığım için.. Dooru sandıım için.. Bütün sevdiklerimin de beni aynı şekilde seviceene aptalcasına inandıım için..

Sandım ki ben böyle ağlarken aslında onlarda çok üzgündü..
Sandım ki aynı derecede umursanıyordum.

Çünkü eşit sevmiştik ya. Senin ruhun benim kalbimi tırmalarken, ellerimle sıkı sıkı kapattım ağzımı. Çığlıklarımı yuttum. Sandım ki benim ruhumda aynı şekilde sana acı veriyor.. Sandım ki senin de söyleyemediklerin var. Bu hep böyle başlar sandım. Bildiklerimi dooru sandım. Çünkü ben hep o sözün penceresinden baktım hayata.

Şimdi hiçbi sözüm yok.
Hangi pencereden bakmam gerektiğini bile bilmiyorum.
Kemiğim, kasım yok. Kanıyorum sanki sadece.

Nolur anne bana bi söz daha söyle..

5 İz bırakanlar:

Haşim Solmaz dedi ki...

hkaye mi gerçek mi? neler oluyo?

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
losstime dedi ki...

senin yaşadıklarını yaşayacak, hissettiklerini hissedecek çok az insan ile karşılaşırsın hayatında. zaten buda çok zor gelir zor farkedilir fark ettiğinde de asla bırakmamalıdır.

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

sevgiyi tek kişilik yaşamayı öğrenmek de zor bundan bütün yanılgılarımız..

tozludefter dedi ki...

O güzel annen çok doğru söylemiş. "Sevgi", karşılıklı olarak etkileşimli olan bi duygu bütünü. Sen ne kadar çok seversen karşı tarafta aynı şekilde seni sevecektir ve hemen hemen aynı ölçüdedir, sadece "gerçekliği"yakalayabildiğin sürece bu geçerlidir. Doğru insansa, gerçek insan ve gerçekçi duyguları yansıtan bir insansa annenin söylediği geçerlilik kazanır. İki yüzlü insanların sürüyle olduğu bu dünyada "gerçek" ve "sahte" duyguya sahip insanları ayırt etmesi oldukça zor tabi bunu zaman içinde kendini gösterdiğinde anlayabiliyoruz. Hayat böyle işte, yaşar, yaşar ve yaşarız iyi ile kötü hepsi bi arada. Yaşadıkça dersler alırız. Umarım sayısı azda olsa gerçek insanlara denk gelirizde duygusal anlamda çok fazla incinmeyiz. Dikkat et ki "gerçek" diye nitelendirdiğin insanlar "sahte" çıkmasın...Sevgiyle kal.