25 Mayıs 2010 Salı

Koku


Derin bi nefes alırım. Beş duyunun ne kadar azını kullanırsan kalanları o kadar iyi çalışırmış ya, kapatırım sıkı sıkı gözümü. Tekrar çekerim ciğerime kokuyu. Hatırlaması için zorlarım hafızamı. Gelir gelir giderler. Karelerin önünü dumanlar kaplar.. Pes edersem kafamda günlerce bi siren sesiyle yaşıcaamı bildiğimden inat ederim hatırlamakta.. Heh, hatırladım!


Buraya kadar hep aynı.. Sonrası değişiyo;
'Vay anasını yaa bu küçüklüümüzdeki silgilerin kokusuu!'
'Hey allam bu şey bu işte otobüsteki çocuun parfümünden'
'Ya tırnağımı yakmıştım küçükken üüf onun gibi kokuyo işte'
'Anam bu lahana bebeklerin kokusundaan!'
'Ya bu köy evlerindeki çıkış kapısıyla ev kapısı arasındaki esinti kokusu vardır ya, ondan işte!'
vs vs..

Sanki beynim hayatımı kare kare deil de koku koku depoluyo.. Herşeyin bi kokusu var bende. Estaafurullah samut deilsiniz tabiki sizde de kokular var ama.. Ben koklamıyorum, yaşıyorum sanki..

Klostrofobim kokular nedeniyle başladı. O insan kalabalığının bunaltıcı kokusu çıkmam için dürterdi beni. Kalabalık sıkışık yerlerde nefes almak istememememle başlayan maceram, istesem de alamamamla devam etti..

Parfümleri de sevdim ama doğal kokulardı beni hep cezbeden. Başı döner mi bi insanın kokudan? Benim döner. Hoş olmayan kokusundan dolayı yemediğim yemekler var. Küçükken zorla yedirilip istifra etmişliğim de cabası.

Sevdiğim insanların kokularını hep şifreledim beynimde. Bana iğrenç gelmedi ter-ayak kokuları. Dış görünüşe belki bu nedenle önem vermiyorumdur, bilmiyorum. İstediği kadar dunlop boşaltsın üstüne, başımı döndürmüyosa kokusu ben o erkeğe erkek demem. Dur lan. İşte ondan yalnızım zaten. Mahkumum diyebiliriz yalnızlığa, aradığım kokuyu bulana değin. Varsın olsun. İşine, gücüne, dış görünüşüne bakıcak kadar sığ bi insan olmadığıma mutluyum(züürt tesellisi).

Bak şimdide yaamur başladı buram buram toprak kokuyo..

2 İz bırakanlar:

Haşim SOLMAZ dedi ki...

feromon o senin aradığın büdü. Dişi ve erkeklerin birbirlerini seçebilmesi için karşılıklı salgıladıkları bi koku. Boşuna dunlop ter ayak koklayıp durma. O koku gelir seni bulur sonra da alır götürür :)))

Wilwarin dedi ki...

Helal len süpersin! :)