19 Haziran 2011 Pazar

Pot diye söyledim!


28472942 tane mekan değiştirmekten olsa gerek, kafam bi milyon. 2 senedir devamlı başka bi yerlerde uyanıyorum. Paso taşındım. Şehir olsun ev olsun devamlı başka bi yere kıvrılıp uyur vaziyete geldim. İnsanlar sabahları ilk uyandıklarında akıllarına sevgilileri geliyo, gülümseyip yanlarına dönüp yatakta hepişlenmeye devam ediyorlar. Ben gerizekalısı, 'bismillah nerdeyim' diye bi iç sesiyle kalkıyorum. O beyinden nası verim beklersin gün içinde?

Ki tam verim alamasam da ne kadar çalışsa kardır diyordum, olanı da yitirdim. Bütün şehirlerdeki insanlar birbirine karıştı mı? Hangi olayı kiminle yaşadım toparlayamıyorum. Bazen bi ünlü görüp ya bu benim hangi sınıftan arkadaşımdı diye hebeliyorum. Bazen de zamanında el ense çektiğim adamları tanımıyo beynim. Olanı unutursun da olmayana nası senaryo yazarsın be beyincik?

Üstüne bide pot üstüne pot kırıyorum. Rezil olmak neyse de birilerinin arasını bozucam bigün!..

Bi yaz sarosa gitmiştim. Hatta büyülü bi arkadaş gezisiydi bu hatırlarsınız şurdan. Bikaç gün önce o gruptan bi çift dostlarımız dünya evine girdiler. Aynı akşam bende yerin dibine girdim. Sarosdayken tanıştığımız bi arkadaşımızı gördüm gündüz nikahta. Nasıl hoşuma gitti sevgilisiyle el ele göz göze. O zamanda askerdeydi çocuk. Çok seviyodu onu izin gününde almış geri bırakmıştık. Bigün için eziyet çekmişlerdi. Sadece sevgileri için. Nası bi duygusala bağladım ama anlatamam. Bi yanımda evlenen çiftler birbirine aşkla bakar ağlarım, diğer yanda 3. senesine girmiş çiftler. Bittim ben havalarda uçuyorum. Sanarsın anne oldum, evlat mürveti gördüm, kanser atlattım falan. Nası bi abartılı mutluluk..


Kız bizi tanıyamadı ya da aslında içinde bi yerlerde ne kadar gerizekalı olduumu biliyordu selam vermedi, bilemiyorum. Akşam partiye gittik. Kız sevgilisiyle yanımıza yaklaştı. Birbirimizi sadece bikaç günlük tanıyor olduumuzdan bi sessiz hava oldu ortamda. Ben en son sıradayım. Çok bokum çok deliyim ya. Böyle bi pür dikkatliyim, insanlara değer veriyorum ya. Tuttum sevgilisiyle tanıştırırken 'askerden dönmüşsünüz' dedim otuzikidiş. Ben sırıtırım kız sırıtır. Ben sırıtırım kız sırıtır. Anladım ki o çocuk o çocuk deilmiş. Ne bilim lan ben?! dedi içimdeki öküz çıktı işin içinden. Hadi sen toparla Betül hanım. Yanımızdaki erkekler fıydı gitti. Canım ablam konuşuyo gülmeye çalışıyo fln. Ben ufalıyorum ufalıyorum. Şezlongtaki bi böcek kadarım. Çocuk bişey derse ayrılırlarsa küserlerse.. Beynimi yidim.

Neyseki küsmediler ayrılmadılar kimse kimseyi bıçaklamadı. Şükür. Güldüler eğlendiler gece boyu. Benimle bi daha muhattap olmamalarından da olabilir mesutlukları tabi.

Şimdi evimde uyaniim. Ortalama bi zekayla günü tamamliyim. Şükrederek uyuyorum. Çok pis temkinliyim kaç gündür az konuşuyorum. Hoba tımbırtıp.

2 İz bırakanlar:

Adsız dedi ki...

Büdü sana inanmıyorum, nası yaparsın bunu :))) İyi çift de çöok "medeniymiş" de yırtmışın. Başkası olsa... Önce adam kıza, sonra kız sana sonra ikisi de sana.. Sonraaa hepiniz aşçıyaaaa :P

Güldüm çok, eline sağlık, aklına mantık ve izan işallah

Wilwarin dedi ki...

:)) Allah razı olsun.