25 Haziran 2011 Cumartesi

Tesadüfler Vol.2






Şu yazımı hatırlarsınız. Daha yazalı pek olmadı ama ikincisini yazacak kadar tanıdık gördüüme inanıyorum 2 ayda. Git gide geliştiriyorum anacım kendimi. 20 günde 1 tanıdığa kadar indirdim. Kasabada yaşıyo gibiyim.




Arkadaşımızın düününe birgün kala damadı istiklalde(!) dibimizden geçmek suretiyle gördük.
Hafta başında da boş metrobüs görmenin telaşıyla koltuklara abanıyordum ki kıvırcık saçlı kuzenimi saçından tanıdım.
Dün de söğütlüçeşmeden boğaya çıkarken Sencer abimi gördüm.

Bu ne kadar böyle devam eder bilmem. Sadece takibini yapmak istiyorum.

Dikkat Betül çıkabilir!

5 İz bırakanlar:

Adsız dedi ki...

geçen de söğütlüçeşmede bi bakmışın abin :)

abisiyim ben yeeaaa! dedi ki...

Tesadüfler vol 3.0 ; Dünya Rekoru...
Mart ayında dubai'yen dönerken havaalanında afganistan'dan transit uçan Nato Mühendisi İsmail Bey'le tanışmıştık. Tam check-in gişelerinin 3. sırasında, köşede. Aradan 3 aydan fazla zaman geçti. Dün gece Dubai Havaalanında check-in kontuarının 3. sırası köşede, aynu noktada, aynı kıyafet, aynı bavulla buldum İsmail Bey'i. Samimi olsam "iso sen daha buralarda mısın, nerdeyse 4 ay olacak, git artık eve yav" derdim :) Tesadüfte yeni boyut! Enteresan olan o günden sonra o da ben de ilk kez dubai'deydik. yani ne adam ne de ben allahın günü kullanmıyoruz bu güzergahı.Hadi istanbul dış hatlar gidiş olsa, bir nebze anlardım :)

Son bombamı patlatıyorum;

Chek-in gişesine yürürken senin bu teadüflerin nasıl olabileceğini düşünüyordum...

Wilwarin dedi ki...

İnanamıyorum abim sana ya. Dünden beri yüz kere okudum nasıl olur diye. Düşündüm düşündüm başına gelen bu olayın nedenini buldum.

Vol1'e yaptığın yorum tabiki! :) "hasimsolmaz dedi ki...

Çok gezen ayak çok boka bas.. öhöm!.

Ne değişik dimi, ne çok tesadüflü falan.. Denişik bişe

...
Senin yazı güzel, ibretlik bir paylaşım fesüphanallah! Maşaallah..."

Çarpıldın belliki hacı :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Sana alıştıkta İsmail Bey ordamı yaşıyo ki ya? Traşlımıydı,kokuyomuydu? Tom Hanks'in terminal filmine özenmiş olmasın bu şahıs hı? -Bende ablasıyım nooolmuş-

Wilwarin dedi ki...

:))