30 Mayıs 2012 Çarşamba

Tesadüfler Vol.3

Bu yazının Vol.1 ve Vol.2'sini okuduunuzu varsayarak devam ediyorum. Vol.3 hiçbi zaman olmayacak sanmıştınız değil mi? Ben bile kendimden beklemiyordum artık tanıdık görmeyi..


Kütahyada eskiden aile dostumuz olan bir ailenin oğlunu,iş yerimin yanındaki benzin istasyonunun restoranında gördüm. Çocukla tam ciddi bir iş yemeğinin ortasında ağzına götürdüğü makarnasının yarısı ağzının dışında kalmışken göz göze geldik. Pek hoşlaştığım bi insan değildi. Ablasını da sevmezdim zaten. Güzel oldu böyle salyalı görmem. Kendisinin bu yazıyı okuma ihtimali de var ama tedirgin değilim. Benim anneme yaltaklandıklarına, ablamı üzdüklerine saysınlar.



Vol.3 çok baharatlı oldu çocuklar bu defa. İkinci gördüğüm insan da eski erkek arkadaşımdı. İnsan diyorum, tamamen hanımefendiliğimden :) İki farklı şehirde yaşayan insanların üçüncü farklı bir şehrin metrobüsünde karşılaşma olasılıkları kaç bilmiyorum. Aynı insan yağmurlu bir günde otobüste hizamdaki koltuklardan birine oturmak suretiyle de beni gerdi. Yeryüzünde en son rastlamak isteyeceğim insanlardan birini 12 milyonluk şehirde ikinci kez gördüm.



Bu gördüğüm iki insanı da -hanımefendilik- eklersem toplam 12 insan görmüş oluyorum.






Yine de abimin tesadüfünü geçemez hiçbir tesadüfüm. Yorumu okumamış olanlar için paylaşıyorum;


"Tesadüfler vol 3.0 ; Dünya Rekoru...
Mart ayında Dubai'den dönerken havaalanında Afganistan'dan transit uçan Nato Mühendisi İsmail Bey'le tanışmıştık. Tam check-in gişelerinin 3. sırasında, köşede. Aradan 3 aydan fazla zaman geçti. Dün gece Dubai Havaalanında check-in kontuarının 3. sırası köşede, aynı noktada, aynı kıyafet, aynı bavulla buldum İsmail Bey'i. Samimi olsam "iso sen daha buralarda mısın, nerdeyse 4 ay olacak, git artık eve yav" derdim :) Tesadüfte yeni boyut! Enteresan olan o günden sonra o da ben de ilk kez Dubai'deydik. Yani ne adam ne de ben allahın günü kullanmıyoruz bu güzergahı. Hadi İstanbul dış hatlar gidiş olsa, bir nebze anlardım :)

Son bombamı patlatıyorum;

Chek-in gişesine yürürken senin bu teadüflerin nasıl olabileceğini düşünüyordum..."

0 İz bırakanlar: