30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kalan Sağlar Bizimdir

Yıllardır televizyon izlemiyorum. Evimizdeki kanallar da bozuldu zaten. Teknik servis bile çağırmıyoruz umrumuzda olmadığı için. Ben diziciyim.

'Keyif yapmak' terimi benim için dostlarla kahve içmek değil. Kimsede ölmedi benimle kahve içmek için. Keyif çayı diye bi kavramı hele hiç bilmem. Zaten yanında bişey yemiyorsan çay neden içilir anlamıyorum. Keyif yapmak benim lugatımda tek başıma dizi izlemek. Tıkınacak üç beş şey olsun önümde, açayım dizimi de benden mutlusu yok. Ama şu iki gıdım huzuru bile yakalayamaz oldum!

4400, Lost room ve 100 questions gibi harika dizileri yarısında yayından kaldırdılar. Prison, Lost, Dr.House bitti. Revenge ve Ringer'ı keşfettik geçenlerde. Revenge uyuz uyuz bi sezonu bitiremedi. Yüz tane senarist, tek işleri dizideki kızı neler beklesin sorusunu düşünmek. Onu bile beceremiyorlar 7 günde. Ringerdan gına geldi artık kimse ölmeden etmeden ekşın yaratmaya çalışıyorlar. Azıcık öldürürsün karakterleri şöyle önemsizlerinden bir iki. Böyle dizi olmaz! Once Upon A Time harika bir fantastik dizi. Dr.House'tan Cameron oynuyo diye başlamıştım. Ama oda iğrenç bi final yaptı. Yinede izlicez 2.sezon başlayınca napalım..

Big bang theory'e başladığım zamanı hatırlıyorum. 5 sezonluk harika bir diziyi 5.sezonunda keşfetmek müthisti! Yüzlerce bölüm vardı her akşam 5-6 bölüm izliyordum. Ama onuda yedim bitirdim işte!

How i met your mother'ı izliyorum 7 sezondur. Robin'in yatmadığı karakter kalmamasına rağmen hiç bıkmadım henüz.


Awake hastasıyım! Alcatraz benim nezdimde çok zayıf bi dizi. Two and a half man'de Ashton Kutcher'ın ne işi var? Dexter fazla psişik işi. Desperate Housewives'ın Türk versiyonu çıkınca tiğsindim. Entourage'in konusu zayıf. Suburgatory içimi kuruttu. Lie to me ilgi çekici konusu itibariyle ama her bölüm agızdan yüzden bi mimikle sonuca gelmeleri bir süre sonra sıkıyor. Monk güzel ama çok obsesifliğe itiyor insanı. Yinede diş fırçamı sıcak sulu bardakta bekleterek temizleme alışkanlığımı ordan kazandım hakkını yememek lazım. Touch yeni ve güzel konulu bir dizi. Ama 11 yıldır babasına sarılmayan çocuk ilk bölümün sonunda şeytan dürtmüş gibi sarıldı ya bi soğukluk geldi. Bişey umamadım diğer bölümlerden.

Bide bu nikitalar çikitalar neden var hiç anlamıyorum. Açık dizi açıp izlicek adam bi bölüm izler kapatır. Kimse haftalarca göt göbek takipçisi olmaz. Aynı göt aynı göbek bide nihayetinde. Aç birinci bölümü gör. Ne bekliceksin sezon sezon..

Flash forward, Fringe, Gossip girl, Heroes.. Neden izlemeyi kestiğimi anlayamadığım içime sinmeyen dizilerden birkaçı. Sadece bir bölümünü izleyip bıraktığım dizileriyse hatırlayamıyorum şu an.

Yalnız Dr.House'un bitişi ve sezon sonlarının gelmesiyle bende bir dizi arayışı başladı tekrardan. Ya bu House ne izliyordu dizide habire diye düşündüm düşündüm. Doctor'lı bişeydi dedim Doctor who'yu açtım oturdum. O nası bi dizidir?! O ne saçma sapan bir kurgu konu kıyafet makyaj. 5 sezondur devam ediyormuş dedim herkes hata yapabilir dedim. 2.bölümü de açtım. Bütün keyif yapma hayallerim abur cuburlarım zehir oldu bana. Parmaamı çıkarmıştım zaten geçen hafta. Koca evin temizliğini, dağ gibi ütümü fln yaptım o parmakla da o an keyfim bozulunca bi ağrıdı bi ağrıdı kopasıca parmak.

Başka bi hobi edinicem!

3 İz bırakanlar:

Tayfun dedi ki...

yazıda onlarca diziden bahsetmişsin acaba Game of thrones izlemişmisin diye merak ettim... kesinlikle izlemeni tavsiye ederim..

Wilwarin dedi ki...

Aaaa Tayfun izleyicisi teşekkür ederim :) Görüyorum ve duyuyorum devamlı ama Yüzüklerin efendisi gibi orklu elfli bişey diye düşünerek izlememiştim. Grey's anatomy'e başlamıştım bende. Tamam bugün başlıyorum ona da teşekkürler :)

men de boor dedi ki...

tam bir bilgisayarcıya yakışır hareketler, bigisayar başından kalkma, zaten hayat ondan ibaret :P

seni kınım kınım kınıyorum :D